مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:272022-01-22دانش

اعتراض جمعی از دانشجویان دانشکده محیط زیست به تلفیق این دانشکده 


 جمعی از دانشجویان دانشکده محیط زیست با ارسال نامه ای به رییس دانشگاه تهران خواستار عدم تلفیق این دانشکده با رشته های علوم محیطی و نیز ابقاء در ذیل دانشکدگان فنی شدند.

-  جمعی از دانشجویان دانشکده محیط زیست با ارسال نامه ای به رییس دانشگاه تهران خواستار عدم تلفیق این دانشکده با رشته های علوم محیطی و نیز ابقاء در ذیل دانشکدگان فنی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نامه دانشجویان به دکتر مقیمی رییس دانشگاه تهران آمده است: دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران با توجه به پیشینه تحصیلی در زمینه رشته های فنی و مهندسی نظیر مهندسی عمران، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک و.

اعتراض خود را مبنی بر تلفیق دانشکده محیط زیست با رشته هایی نظیر جغرافیا و گردشگری در مجموعه هایی نظیر علوم محیطی اعلام می دارد و خواستار ابقا در زیر مجموعه دانشکدگان فنی می باشد.

همچنین دانشجویان این دانشکده هنگام انتخاب رشته برای مقطع تحصیلات تکمیلی رشته تحصیلی خود را در قسمت رشته های فنی و مهندسی انتخاب نموده اند و بسیاری از دانشجویان دانشکده به دلیل انضمام محیط زیست با پردیس فنی آن را برای تحصیل انتخاب کردند .

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض جمعی از دانشجویان دانشکده محیط زیست به تلفیق این دانشکده 

اعتراض جمعی از دانشجویان دانشکده محیط زیست به تلفیق این دانشکده